Η χρήση του κινητού στις ηλεκτρονικές συναλλαγές
Διαβάζοντας τα… μηνύματα της αγοράς!- Σχεδόν διπλασιασμός του τζίρου για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που αξιοποιούν το sms marketing
- 1 στους 4 καταναλωτές χρησιμοποιεί το κινητό του για να συγκρίνει τιμές ακόμα και τη στιγμή που κάνει τις αγορές του
 Κανάλι αύξησης πωλήσεων και επισκεψιμότητας το sms
Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η επικοινωνία μέσω του κινητού τηλεφώνου είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών και αναδεικνύουν το sms σε ισχυρό εργαλείο marketing, με εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι σύμφωνα με στοιχεία του SMSAPI Report 2018 περισσότεροι από 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους προκειμένου να λαμβάνουν καλύτερη ενημέρωση και προσφορές για τις αγορές τους.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων του Google Analytics μετά από καμπάνια sms μεγάλης αλυσίδας λιανικού εμπορίου, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου της αλυσίδας αυξήθηκε κατά 100%, κατά 60% αυξήθηκε ο αριθμός νέων χρηστών, ενώ καταγράφηκε αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά περισσότερο από 88%! Με απλά λόγια, αποδεικνύεται ότι ένα σύντομο μήνυμα sms μπορεί να αποτελέσει μία μεγάλη ώθηση για να αποφασίσει ο καταναλωτής να κάνει μία αγορά.
Χάρη στην άμεση και γρήγορη επικοινωνία που προσφέρει το sms, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους και να επηρεάζουν τον όγκο πωλήσεων, ειδικά όταν θέλουν να ανακοινώσουν εκπτώσεις, προσφορές ή νέα προϊόντα.
Αυτό έχει εφαρμογή στον ευρύτερο κλάδο του εμπορίου και των υπηρεσιών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας αλλά και την εστίαση. Ιδιαίτερα οι μεγάλες αλυσίδες αυτών των κλάδων, μέσω του sms «χτίζουν» όχι μόνο σταθερό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους αλλά και δυναμικά «loyalty clubs», με τακτικούς πελάτες οι οποίοι λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις και απολαμβάνουν ειδικά προνόμια και προσφορές, σε μια σχέση με αμοιβαία οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές!
 
Κάντε το σωστά!
Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό για την επιτυχία της χρήσης του sms marketing είναι να γίνεται με τον σωστό τρόπο. Ποιος είναι αυτός; Άριστο περιεχόμενο, επιλογή της κατάλληλης ομάδας στόχου και τήρηση των προτιμήσεων και των επιλογών απορρήτου του κοινού. Με άλλα λόγια, πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.
Αυτό ακριβώς εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως η SMSAPI, η οποία με δυνατότητα αποστολής έως και 7 εκατ. sms ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. sms το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω sms, αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίας με περισσότερους από 7.000 ικανοποιημένους πελάτες.
Αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του sms μάρκετινγκ ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες sms απολύτως συμβατές με τις σχετικές οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε να επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI εδώ.
Κανάλι αύξησης πωλήσεων και επισκεψιμότητας το sms
Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι η επικοινωνία μέσω του κινητού τηλεφώνου είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών και αναδεικνύουν το sms σε ισχυρό εργαλείο marketing, με εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι σύμφωνα με στοιχεία του SMSAPI Report 2018 περισσότεροι από 35% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να δώσουν τον αριθμό του τηλεφώνου τους προκειμένου να λαμβάνουν καλύτερη ενημέρωση και προσφορές για τις αγορές τους.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων του Google Analytics μετά από καμπάνια sms μεγάλης αλυσίδας λιανικού εμπορίου, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου της αλυσίδας αυξήθηκε κατά 100%, κατά 60% αυξήθηκε ο αριθμός νέων χρηστών, ενώ καταγράφηκε αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά περισσότερο από 88%! Με απλά λόγια, αποδεικνύεται ότι ένα σύντομο μήνυμα sms μπορεί να αποτελέσει μία μεγάλη ώθηση για να αποφασίσει ο καταναλωτής να κάνει μία αγορά.
Χάρη στην άμεση και γρήγορη επικοινωνία που προσφέρει το sms, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους πελάτες τους και να επηρεάζουν τον όγκο πωλήσεων, ειδικά όταν θέλουν να ανακοινώσουν εκπτώσεις, προσφορές ή νέα προϊόντα.
Αυτό έχει εφαρμογή στον ευρύτερο κλάδο του εμπορίου και των υπηρεσιών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας αλλά και την εστίαση. Ιδιαίτερα οι μεγάλες αλυσίδες αυτών των κλάδων, μέσω του sms «χτίζουν» όχι μόνο σταθερό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους αλλά και δυναμικά «loyalty clubs», με τακτικούς πελάτες οι οποίοι λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις και απολαμβάνουν ειδικά προνόμια και προσφορές, σε μια σχέση με αμοιβαία οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές!
 
Κάντε το σωστά!
Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικό για την επιτυχία της χρήσης του sms marketing είναι να γίνεται με τον σωστό τρόπο. Ποιος είναι αυτός; Άριστο περιεχόμενο, επιλογή της κατάλληλης ομάδας στόχου και τήρηση των προτιμήσεων και των επιλογών απορρήτου του κοινού. Με άλλα λόγια, πρέπει να υπάρχει απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.
Αυτό ακριβώς εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως η SMSAPI, η οποία με δυνατότητα αποστολής έως και 7 εκατ. sms ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. sms το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω sms, αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίας με περισσότερους από 7.000 ικανοποιημένους πελάτες.
Αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του sms μάρκετινγκ ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες sms απολύτως συμβατές με τις σχετικές οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε να επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI εδώ.                    
                

 SMS as a channel that increases sales and traffic 
The above data confirms that sms communication is the most direct and effective way to reach consumers and highlights that sms is a powerful marketing tool with impressive consumers’ reception.
It is also characteristic that according to SMSAPI Report 2018, more than 35% of consumers are willing to give their phone number to get better information and offers for their purchases.
The numbers speak for themselves: according to a large retail chains’ Google Analytics data analysis, after undertaking a sms campaign, the retail store saw its website traffic increase by 100%, 60% increase in the number of new users, and an increase in the volume of sales by more than 88%!
In simple words, it turns out that a short sms message can be a great boost in order for the consumer to proceed to purchase.
Thanks to the instant and fast communication of sms, businesses are able to keep constantly in touch with their customers and influence sales volume, especially when they want to announce discounts, offers or new products.
This is applicable to the wider trade and services industry, with a characteristic example in the tech products commerces but also in the food services sector.
Particularly the big retail chains of these sectors, through sms marketing, “build” not only a stable communication channel with their customers but also strong “loyalty clubs” with regular customers who receive constant updates and enjoy special privileges and offers in a relationship with mutual benefits for both businesses and consumers!
 
Do it right!
In any case, the important thing for a successful sms marketing campaign is to do it the right way. Which is; Excellent content, selection of the right target group and keeping your audience’s privacy regarding their preferences and choices. In other words, there must be fully compliant with the instructions on content and the necessary permits related to personal data.
This is ensured through the cooperation with a reliable and experienced partner such as SMSAPI, capable of sending up to 7 million SMS per hour and a total of 990 million SMS in 2018 thus pioneering in SMS communication, with 12 years of experience and collaboration with more than 7,000 satisfied customers.
If you wish to receive more information about the possibilities of SMS marketing or want to use SMS services that are fully compliant with the relevant instructions and regulations, you can visit the Greek version of the SMSAPI website
SMS as a channel that increases sales and traffic 
The above data confirms that sms communication is the most direct and effective way to reach consumers and highlights that sms is a powerful marketing tool with impressive consumers’ reception.
It is also characteristic that according to SMSAPI Report 2018, more than 35% of consumers are willing to give their phone number to get better information and offers for their purchases.
The numbers speak for themselves: according to a large retail chains’ Google Analytics data analysis, after undertaking a sms campaign, the retail store saw its website traffic increase by 100%, 60% increase in the number of new users, and an increase in the volume of sales by more than 88%!
In simple words, it turns out that a short sms message can be a great boost in order for the consumer to proceed to purchase.
Thanks to the instant and fast communication of sms, businesses are able to keep constantly in touch with their customers and influence sales volume, especially when they want to announce discounts, offers or new products.
This is applicable to the wider trade and services industry, with a characteristic example in the tech products commerces but also in the food services sector.
Particularly the big retail chains of these sectors, through sms marketing, “build” not only a stable communication channel with their customers but also strong “loyalty clubs” with regular customers who receive constant updates and enjoy special privileges and offers in a relationship with mutual benefits for both businesses and consumers!
 
Do it right!
In any case, the important thing for a successful sms marketing campaign is to do it the right way. Which is; Excellent content, selection of the right target group and keeping your audience’s privacy regarding their preferences and choices. In other words, there must be fully compliant with the instructions on content and the necessary permits related to personal data.
This is ensured through the cooperation with a reliable and experienced partner such as SMSAPI, capable of sending up to 7 million SMS per hour and a total of 990 million SMS in 2018 thus pioneering in SMS communication, with 12 years of experience and collaboration with more than 7,000 satisfied customers.
If you wish to receive more information about the possibilities of SMS marketing or want to use SMS services that are fully compliant with the relevant instructions and regulations, you can visit the Greek version of the SMSAPI website